Ambulanssi.net Ensihoitopalvelu Oy taittoi hankalat ajat BusinessCredit yrityslainan avulla

Silloin, kun rahoitus on avainasemassa liiketoiminnan normaalin pyörittämisen ylläpitämisessä, BusinessCredit auttaa. Lue alta, kuinka asiakkaamme Ambulanssi.net Ensihoitopalvelu Oy hoiti liiketoimintansa vaikeiden aikojen yli BusinessCreditin yrityslainan avulla, ja mitä yrittäjä oli mieltä palvelustamme.

”Hankala aika saatiin taitettua BusinessCreditin yrityslainalla. Voimme lämpimästi suositella nopeaan ja akuuttiin rahan tarpeeseen!”

Ambulanssi.net Ensihoitopalvelu Oy on yksityinen, vuonna 2021 perustettu kotimainen ensihoitopalveluja tarjoava yritys, joka toimii laajasti koko Suomen alueella. Yrityksellä on Valviran myöntämä yksityisen terveydenhuollon lupa, joka mahdollistaa ensihoitopalveluiden tuottamisen kaikkialla Suomessa Ahvenanmaata lukuun ottamatta. Yrityksen palveluihin kuuluvat kiireelliset ja kiireettömät ensihoitotehtävät, potilaiden sairaalasiirrot, tapahtumaensihoito sekä räätälöidyt ensiapukoulutukset. Yrityksen perustajat ovat kokeneita yrittäjiä ja ensihoitajia, jotka toimivat edelleen aktiivisesti alalla ja pyrkivät jatkuvasti kasvattamaan sekä kehittämään yrityksensä liiketoimintaa.

Vaikka yrityksen toimintaperiaatteet ovat vahvoja ja palvelu laadukasta, myös Ambulanssi.net Ensihoitopalvelu Oy on kohdannut haasteita, erityisesti sesonkien ulkopuolisina kuukausina. Marras-joulukuussa paljon työllistäneet moottoriurheilutapahtumat hiljenevät ja kevään tuloon asti tiet ovat lumen peitossa - mikä luonnollisesti vaikeuttaa yrityksen toimintaa. Näiden haasteiden keskellä Ambulanssi.net Ensihoitopalvelu Oy päätti hakea tukea BusinessCreditin joustavasta yrityslainasta.

Yrityksen perustaja kertoi valinneensa BusinessCreditin yrityslainan, koska lainaprosessi eteni mutkattomasti ja vastaanotto heitä kohtaan oli positiivinen ja inhimillinen. "Monilla muilla rahoittajilla saattaa olla epäilyksiä uusien yrittäjien suhteen, erityisesti silloin, kun ensimmäistä tilikautta ei ole vielä saatu päätökseen. BusinessCreditin kanssa prosessi kuitenkin eteni vaivattomasti, ja lainan sai ilman suuria, aikaa vieviä toimenpiteitä,” hän kuvailee. Yrittäjä koki BusinessCreditin palvelun ystävälliseksi ja ihmisläheiseksi, koska asioista ja ratkaisuista pystyttiin keskustelemaan avoimesti. ”Palvelulla oli kasvot, eikä se ollut kylmää tai etäistä. Pystyimme keskustelemaan asiasta avoimesti, ja yhteistyö tuntui aidolta”, yrittäjä lisää.

"Palvelulla oli kasvot, eikä se ollut kylmää tai etäistä. Pystyimme keskustelemaan asiasta avoimesti, ja yhteistyö tuntui aidolta."

Ambulanssi.net Ensihoitopalvelu Oy:lle BusinessCreditin yrityslaina oli tärkeä ratkaisu kassavirran ylläpitämiseksi. Lainan avulla yritys pystyi maksamaan laskut ajallaan ja rahoittamaan normaalia yritystoimintaansa. ”Laina osui oikeaan saumaan ja oli täsmä-isku sen hetkiseen tilanteeseemme. Hankala aika saatiin taitettua lainalla”, yrittäjä kertoo. Mitään suurta tai erityistä hankintaa ei siis ollut, vaan laina tuli puhtaasti toiminnan yleiseen rahoittamiseen. Ambulanssi.net Ensihoitopalvelu Oy kertoo voivansa lämpimästi suositella BusinessCreditin yrityslainaa muillekin yrityksille, jotka tarvitsevat nopeaa ja joustavaa rahoitusta liiketoimintansa tueksi.

"Laina osui oikeaan saumaan ja oli täsmä-isku sen hetkiseen tilanteeseemme."

13.5.2024

Löydetään yhdessä juuri sinun yrityksellesi sopiva rahoitusratkaisu!

BusinessCredit on kotimainen ja joustava vaihtoehto perinteiselle pankkilainalle. Lainan hakeminen ei sido mihinkään. Voit tutustua tarjoukseen rauhassa ja tehdä päätöksen, kun sinulle sopii.

Pyydä lainatarjous
Onko yrittäjällä lomaa koskaan?

Yrittäjän loma

Yksi yrittäjyyden ennakkoluuloista on, että yrittäjä on täysin sidottu liiketoimintaan, eikä lomaa pidetä. Huolellisella suunnittelulla ja pienellä joustamisella myös yrittäjä voi järjestää lomaa. Katso mitä on hyvä huomioida lomasuunnittelussa.
23.7.2024

Kestävien asiakassuhteiden rakentaminen

Kestävät asiakassuhteet ovat kriittisen tärkeitä yrityksen menestykselle. Luottamuksen rakentaminen, asiakasymmärrys ja korkealaatuinen palvelu ovat avainasemassa asiakassuhteiden vahvistamisessa. Käymme blogissamme läpi sitä, kuinka arvostuksen osoittaminen asiakkaille, jatkuva kehitys ja ongelmien ratkaisu ovat keskeisiä tekijöitä pitkäaikaisten suhteiden ylläpitämisessä.
9.7.2024